Saturday, February 6, 2010

KU HARAP KAU TABAH..



semua pasti pnh mrasa khilangan..sekecil kcil khlngn sampailah sebesar besar nya..yg pasti tiap mnusia dalam bumi ALLAH SWt ni akn dn pernah merasai..
kehilangan seseorang yg amat kamu sayang..sesungguhnya memang satu perkhabaran yg mampu membuat hati dan jiwa tika itu bagai terpisah dari jasad sendiri..

ABAH..AYAH..PAPA..DADDY..
kau adalah seorang insan yg bertanggungjawab atas kewujudan anakmu di atas muka bumi ini..bertanggungjawab membesarkan kami dengan harapan tnggi agar kami jadi yang terbaik satu hari nanti..dan sebenarnya..di balik wajah mu sebenaranya kau jg seperti seorang ibu..yang rasa sangat berbangga pabila melihat anak-anakmu meniti jalan kejayaan..dan..jika hari ini kau pergi menemui pencipta-MU..semua yakin duhai ayahanda.. pasti kamu mampu pergi dengan senyuman kerana meninggalkan anak-anakmu yang telah separuh sempurna dalam meniti kejayaan hidup sendiri..

ABAH..AYAH..PAPA..DADDY..
terima kasih tuk segalanya..yang pernah kau zahirkan pada anak-anakmu ini..

TUK TEMANKU..ROHIM..
dari jauh putri harapkan..dikau tabah menghadapi dugaan..putri dan teman-teman semua sentiasa ada..bersama mu..walaupun kami tiada waktu ini tuk bersama denganmu..tp percayalah wahai kamu..hati kami dan sedih kami tetap wujud di sini..kerna kamu sahabat kami..kerna kamu sebahagian dari kami..dan juga yg pergi hari ini..adalah insan yang kami anggap seperti ayah sendiri..

DUHAI TEMANKU..ROHIM..
moga kau tabah wahai teman..satu pesanku tuk mu sahabat..janji kita semua tuk berjaya bersama-sama..putri harap kau masih sematkan..andai hari ini kau merasai kehilanga..putri berharap dikau bersabar..dikau tidak bersendirian..kami ada memberi sokongan..jangan kau putus harapan..teruskan langkahmu mencari kejayaan..kau masih punya ibu..kau masih punya saudara..kau masih punya kami semua..andai putri katakan..ayahmu juga seperti ayah kami semua..jadi ingatlah..pasti nya juga ayah kami milik kamu bersama..

YA ALLAH YA TUHANKU..
kau tempatkanlah ayahanda misri bersama dengan golongan yang terpilih darimu tuk menetap d tempat yang mulia..
kau permudahkanlah segala urusannya agar ayahanda misri mudah melalui segala perjalanan MU di sana..

AYAHANDA MISRI..
semoga roh mu di cucuri rahmat oleh-NYA..al-fatihah..

No comments:

Post a Comment